مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-23حوادث

جمع آوری تورهای هوایی صید در آستانه اشرفیه


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه از جمع آوری تورهای هوایی خبر داد و گفت: ادوات شکار و صید غیر مجاز پرندگان وحشی به همت یگان حفاظت این اداره جمع آوری می شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه از جمع آوری تورهای هوایی خبر داد و گفت: ادوات شکار و صید غیر مجاز پرندگان وحشی به همت یگان حفاظت این اداره جمع آوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست گیلان، رامین حسین زاده، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه از جمع آوری تورهای هوایی خبر داد و اظهار کرد: طی عملیات گشت و کنترل در مناطق طبیعی تحت مدیریت و پایش بازار محلی شهرستان توسط یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه تعدادی ادوات شکار غیر مجاز برای صید پرندگان وحشی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اجرای مصوبه های شورای عالی حفاظت محیط زیست گفت: براساس بند(چ) ماده 3 قانون شکار و صید، میزان خسارت وارده بر محیط زیست ناشی از شکار پرندگان، از پنج میلیون تا دو میلیارد ریال تعیین شده و در صورت وقوع هرگونه تخلف از نظر حقوقی و قانونی قابل مطالبه است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه تصریح کرد: با توجه به تعیین محدودیت ها و ممنوعیت های زمانی و مکانی شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست، صید و شکار با هر نوع از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تورهای هوایی صید در آستانه اشرفیه

جمع آوری تورهای هوایی صید در آستانه اشرفیه